söndag 13 augusti 2017

snart är Lovet slut!

en vecka kvar...sen är sista sommar lovet slut nästa år kanske det inte heter lov..semester?
konstig sommar men massor med mys.... vädret har vart så där ....inte bra  för en badare som jag..iskallt i poolen o kanske hinns det med ett dopp till ..kanske!
Sommar =Pool
fast det blivit dåligt ..började bra precis när skolan slutat men sen då?

Vi har grillat ute en massa ...gott tycker jag. Älskar grillad majs..lite kött o potatis sallad av någon form mmmm

Hurra !!

Brorsan fyllde år tårta o grill den dagen morfar o Siviä kom över mycket trevligt




Allsång på skansen har vart ett måste...
gärna reprisen med...
inte lika förtjust i Lissebers sången... den duger men...

vi var ju iväg på en lite tripp..eller lång sen var vi iväg på en tripp till en affär som heter Fabriken ....tråkigt tycker jag även om det var kläder till mig som inhandlades...


Mamma har letat o funnit nästa års examenkläder '''säger bara woowooow ska visst vara en mössa med det oxå men det tar vi se sa mamma...


Mamma har hjälp mig att köpa ny säng ska bli så skönt! o ny bokhylla men måste vänta några dagar till på den *hm* men det får väl gå......

så det var min sommar en vecka kvar innan skolan börjar igen! vet inte om jag är glad eller inte .....
Gillar softa o lyssna på musik hemma lite lagom med att göra saker om det är massor med människor runt mig...handla kan vara kul men inte alltid....

Inga kommentarer: