onsdag 26 november 2014

Oj snart är det ju JUL!

tjohoo Snart är det Jul säger mamma....gillar det redan eller jag älskar det..eller ja nu är det så attjag älskar alla ljusen o alla lampor. ju mer färger desto bättre har massor med lampor på mitt rum så fint ♥
men när mamma fixar adventljus i fönstren..Ja då myser jag.
o så for man äta lussekatter...eller ja om det är katt i dom vet jag inte men gula goda bullar ....mamma bakar sladdor o havrekex som man har skinka på *MUMS*
o mina favorit kakor...brysselkex ♥ mamma gillar rullrån goda javisst men brysselkex är ju så smaskens....nomnom.

Men lite trött på det gråa vädret inte kul Gillar inte snö heller för det är läskigt att gå då men lite snö för att det ska bli fint..o jag ser fåglarna bättre ute då...jätte roliga små djur som flaxar o flyger runt..o jag sitter i mitt fönster o kollar på dom....

Inga kommentarer: