fredag 15 juni 2018

För jag har tagit STUDENTEN!

äntligen den här dagen...som jag väntat. Skolavslutning OCH student!
Sista dagen helt underbart Nu väntar ett långt sommar lov men många äventyr...

Jag var så fin..alla sa det..Vit skjorta o slips! o Kavaj! 
o så fick jag massa tunga saker runt halsen i skolan

Blev lite blyg alla sa att jag var så fin...

Jag o H..min polare sen dag 1 i skolan.
Man kan dra ner student mössan så gömmer man sig lite för omvärden* man är ju smart!

vi hade olika uppträdanden en del sjöng..jag körde luftgitarr OCH luft trummor!

Här är det slutlåten o alla dansar så det dunsar i marken..även en lärare började digga loss med oss

Vilket ös!

O så fick förstås...vi studenter fick bjuda på det bästa vi vet!
H bjöd på chips..jag älskar Äppelkaka o vanlijsås!

Sen höll rektor o lärare tal! för mig o H
vi fick paket o massor med grattis!


var ju tvungen o stå bakom student skylten skolan fixat....

I kväll lite fest...i morgon tårta...wow alltså

skriv en rad gör mig glad!



4 kommentarer:

Maya sa...

Stort grattis Fille!

Unknown sa...

Grattis Fille! Från oss på 26:an <3

Gunvor sa...

Grattis Fille!

Anonym sa...

Skolan klar, starkt jobbat!!!

GRATTIS

/ Emelie