fredag 24 februari 2012

slut....

så då var lovet slut....ja det är ju lördag o söndag förstås men lovet slutar faktiskt i dag.......skulle vart 2 veckor=)

ska va ganska nöjd ändå...visst mamma o jag bliv lite risiga i början av veckan men det artade sig ganska bra mot slutet.... o har vart på små äventyr...


Var på Bibblan ..... mamma drog iväg o skulle kolla nått om släkten men pappa o jag  kollade i en Pettson bok....känner ju igen det från skolan o dramat=)....det var massor av barn som for runt som stollar..tyckte inte de var så jätte kul ....sen gick vi till Birgers o fikade *MUMS* Hoppas vi hittar dit fler gånger för blev iingen bild på mig när jag åt mumsigaste bullen...få ju bli nästa gång då ju.....





O i dag var vi o matade ankor igen..... Nu var de skitroliga skrek o flög "all over the place;) gillar busiga fåglar..... o Tova ville busa med dem hon med.hihihih hon e allt bra knäpp min hund...


Blir nog bra med skola igen...för det innebär att jag får bada snart igen*tjohoo*


tjabbahejdå!

Inga kommentarer: