söndag 12 februari 2012

Tjabba.....vår i luften??

I går var vi och skulle mata ankor.....men det var jätte lite ankor men massor av fåglar som flög runt o skrek.....Mås sa mamma ...hopp sa jag;)
det fanns bänkar att sitta på passar mig perfekt=)..... o glor en stund över havet...hmnet o alla måsar...men nedrans vad kallt det blåste*brrrrr*
Tova ville heller inte vara kvar..... men vi åkte hem o fikade*mums* wienerbröd alltså livet är bra gott.......



 Jag o pappa...Tova sprang runt o sniffade....

 sitta o kolla fåglar på bänken.....



Pappa jobbade eftermiddag*blää* o mamma hade fått nått som gör ont i magen så vi tag det lugnt resten av helgen...... men mata fåglar är ju kul kanske kan vi göra det mer innan vintern är helt slut?


I går var det kallt o bister vinter...i dag skiner solen o endast 2 grader varmt.....Nu är det snart vår....hoppas jag


Nej nu ska jag röjja lite i mitt rum o digga lite musik.........


hejrå....

1 kommentar:

Gunvor sa...

Härlig dag ni hade!